pátek 4. ledna 2013

Novoroční

Předně bych chtěla vám všem popřát jen to dobré v novém roce 2013!
...
Mám pocit, že každý rok utíká nějak rychleji, nejlíp to lze vidět na dětech. Často mi to přijde i líto, ale každý prostě máme určitý čas vyměřen a to, jak ho prožijeme, je jen na nás. S tím hezkým utíká rychleji než jindy. Konec roku a příchod nového se mi už několikátý rok slavit nechce. Toto střídání, přicházející čím dál častěji, ve mně vyvolává spíš pocity deprese. Takže pro tentokrát jsem ze Silvestra udělala den jako každý jiný a půlnoc zaspala. No, původně jsme měli s mužem stihnout ještě koncert v místním klubu, ale pro petardy, které nedaly Johance spát, jsme strávili notnou část večera jejím utěšováním a ven se vůbec nevydali... Oč hezčí bylo slunné ráno! A procházka po Svatém Kopečku, rodišti Karla Svolinského. Bazilika (1669) byla v ten den obzvlášť kouzelná. Pamatuji si ji ještě poněkud omšelou, ale desetiletí probíhajících restaurátorských prací jí navrátilo původní lesk. G. P. Tencalla, její architekt, by byl s výsledkem nejspíš spokojen. Nám pro dokreslení atmosféry stačilo poslechnout několik písní při probíhající bohoslužbě, prohlédnout si betlém (spíš betlémy, vzhledem k probíhající výstavce) a nakouknout do ambitu... A pak už jen nacpat si břicha při rodinném obědě:-).



Žádné komentáře:

Okomentovat