čtvrtek 10. ledna 2013

Holky 2/13

U Sunny jsem objevila nápad jisté Jodi fotografovat své děti každý týden a do tohoto projektu zapojit i své "followery". Kromě Sunny se jich účastní zatím téměř 300 blogerů. Celý den mi to vrtalo hlavou a výsledkem je, že jsem se rozhodla taktéž svým dětem udělat aspoň jednu fotku týdně. Tedy, ne za každou cenu, ale v rámci možností a s rezignací na umělecké ztvárnění. Prostě naživo. Jsem zvědavá, jak bude výsledná mozaika na konci roku vypadat. Nepřidáte se také někdo?




Johanka a Inka se představují... :-)

10 komentářů:

  1. Zajímavý projekt.... jo, kdyby děti byly menší, tak určitě:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do projektu se zapojili lidé i jinak - fotí třeba přírodu nebo manžela;-). Vymyslet by se toho dala spousta.

      Vymazat
  2. Holky jsou krásné! Budu se těšit na výslednou mozaiku.

    Raději se nezapojím, resp. nic neslibuji, páč pak je to takové svazující a kdybych nestíhala, byla bych nervózní... s radostí se pokoukám na jiné blogy :)

    Ať se daří s focením a nejenom! :)

    Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji. Holky jsou stejně mým oblíbeným objektem, tady to snad jen dostane trochu řád. Taky jsem se do toho projektu nepřihlásila - znám se a bojím se téhož.

      Vymazat
  3. Minimálně srovnání první a poslední fotky bude dost zajímavé :-) Jsou to princezny!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeej, vidim, ze si sa zapojila tiez:) budes mat babsku ediciu:) baby su krasne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sunny, děkuji za tip a možnost sledovat tvé úžasné stránky! Já se ale oficiálně nezapojila, je to spíš má osobní výzva, abych se překonala a jednou týdně zamířila foťák na holky.

      Vymazat