čtvrtek 31. ledna 2013

Čím se baví maminka po večerech 1

Kvapem se blíží Jančiny narozeniny. A kromě dárků kupovaných jsem jí chtěla udělat i nějaký ten osobní. Vím, že srdce dětí po těch doma vyrobených dárcích zrovna neprahnou, což mě ale neodradilo a přeci jen jsem se do něj pustila. Snad jí udělá radost...
 Jednou to bude celý domeček pro panenky, zatím však vniká pouze pokojíček. Nábytek musí tatínek ještě poopravit, koupila jsem jej na Aukru a opotřebování odpovídá jeho stáří. Na dnešní večer mám ještě spoustu úkolů:
- zprovoznit okna, aby se dala otvírat
- spíchnout záclonky
- nalepit podlahu
- ušít peřinky do postýlky

Tady zatím ona rozpracovanost:






3 komentáře:

  1. Klári, to bude super!!! Ještě že máme taky holku, už se nemůžu dočkat panenek.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, pak jich budete mít tolik, že nebudeš vědět co s nima. Obávám se, že budoucí domeček jich ubytuje tak třetinu;-). Mimochodem, jak se ti včera líbily ty punčošky, našla jsem něco podobného jako ponožky: http://www.ookidoo.com/cz/miminka/pro-deti/trumpette-mary-jane-ponozky-trmp01/#

      Vymazat