pondělí 28. července 2014

Lážo plážo

Jedna letní taška ze zbytku už notoricky známé látky, jen tak k vodě.
Na zapínání, se třemi kapsami, do ruky či přes rameno. Nějak mám o tašky nouzi. Sním o pořádné do práce, na šití ale nezbývá skoro žádný čas. Tak aspoň tato rychlovka.


Dobře se mi nosí;-)

8 komentářů:

  1. Krásná! Mně to přijde dobrý i do "práco".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jen bych ji musela víc vyztužit. Tak příště...

      Vymazat
  2. Perfektní, k vodě jak dělaná:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, docela mě lákalo i prošít ji, jak jsem to viděla u tebe, nakonec ale nedostatek času rozhodl. Díky!

      Vymazat
  3. Tohle, že je rychlovka? Přijde mi na tom moře práce....Už se budu asi opakovat, ale na tašky mám zálusk a ne a ne se odhodlat.Moc krásná a látka super.Krásné nošení.Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, po tom co zvládáš všechno ušít je tohle brnkačka. Prostě sešíváš obdélníky. Hotovo za 4 hodiny i se stříháním a žehlením.

      Vymazat