úterý 17. září 2013

Dovolenkový

Benátsko po sezóně. Vylidněné pláže, velké vlny, teplo tak akorát. Kam se podíváš, na pláži škebličky, hrající si děti a odpočívající důchodci. Vonící borovicový háj. Výborná káva. Všude klid a mír. A hrady z písku.





 




 



10 komentářů:

  1. To musí být paráda mít pláž jen pro sebe:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na plážích i v městečku to bylo parádní - lidí minimum, žádné diskotéky, ani hlasitá hudba. Ideální pro relaxaci. Teda v případě, že se člověk nestará o dvě prťata. Ale za památkami jsme si museli zajet.

      Vymazat
  2. Už jsem si říkala, kde jste a vy jste dovolenkovali. Ta vylidněná pláž je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, kéž by jen dovolenkovali. Však to znáš, když se něco staví či renovuje, bere to spoustu času i energie. Tak aspoň té krátké dovolené byla třeba. Sluníčko dělá divy.

      Vymazat
  3. Jsme moc zvědavá na výsledek, museli jsme být pořádně utahaní. Já jsem do budování nikdy moc zapojena nebyla, jen jsem byla sama a hlídala děti.
    Nějaké kafáky (všechny stejné)od jedné nosnice z nošenídětí.cz za poštovné https://plus.google.com/photos/103744305429731140745/albums/5924361840997075521?banner=pwa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně, děti pořád se mnou. Někdy už z toho šílím. A i když se aktivně účastním zřídka, alespoň plánuju, navrhuju, googluju... To taky bere čas...
      To album mi bohužel nejde zobrazit:-(. Kafáků není nikdy dost!

      Vymazat
  4. Klárko, krásný fotky. Prázdné pláže, to je sen...
    Bude zase chvíli z čeho čerpat, co? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, další energie je potřeba! I když už to tady voní podzimem;-).

      Vymazat