pátek 16. srpna 2013

Vymalovat?

V novém bytě jsme dospěli do fáze malování dětského pokoje. Včera jsem strávila den i noc návrhy jeho zařízení, barevnosti, uspořádání. Bude to trochu z nouze cnost, část nábytku ještě po mně, nesmí chybět nějaká ta starožitnost a jak doufám, ani lustr z malinadesign. Chtěla jsem i tapetu, ale ty, co se mi líbily, by na naše m2 vyšly (strašně) draho, takže jsem zvolila variantu malby na zeď skrze šablony - tak, jak jsme dělali i stropy. Tenhle návrh u mě vyhrává. Kdo zná tvorbu Jane Foster, pozná, kde jsem se inspirovala;-). Vím, že oranžová letos nefrčí, ale já tu růžovou prostě nemůžu ani cítit...

Návrh výmalby čelní zdi pokoje
Jsem zvědavá, jestli chlapi na můj návrh přistoupí. V tom případě mám přes sebou tu horší část - připravit šablony.

17 komentářů:

  1. Oranžovka nefrčí, ale toto je krásné. I když... já jsem doma před lety vše oranžové zrušila a nyní se k této barvě zase vracím, i když jen na par detailech. Jdetě do toho. Držím palce...

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano, vymalovat! Návrh vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. No co myslíš, že na to chlapi řeknou? Že jsi se zbláznila! Tak se pusť do šablon, ať to zvládneme. Je to moc krásný. Podklad bílý nebo šedý?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))). Už mám doma fólie... A podklad - jasně že šedý.

      Vymazat
  4. Zajímavý návrh...vypadá pěkně, neotřele:-)takže směle do toho!!!! Eva

    OdpovědětVymazat
  5. To je překrásné!!!
    Já s růžovkou problém nemám - spíš naopak, chi chi - ale takový je život ... :o)

    Jestli, prosím tě, neva - obrázek jsem si uložila - jsem z něj úplně štauf, líbí se mi velice anebo Folk is not dead ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na taškách mi taky neva, ale dívat se na ni den co den na ploše 5x4 metry, to nedávám. A k tomu folk retru, no nevím, asi ani moc nejde. Klidně ukládej, snad na mě nedoběhne Jane a nebude chtít zaplatit za autorská práva;-))). Kuju!!!

      Vymazat
  6. Jestli se někdo odhodlá k vytvoření šablon TOHOTO, tak si pak připadám strašně líná a nešikovná :-DDDDDD

    OdpovědětVymazat
  7. Jo a už vím, který servis holky dostanou do pokojíčku na hraní: http://expo58.blogspot.cz/2010/07/zlati-slavicci.html

    OdpovědětVymazat
  8. Klári, ten vzor je skvělej! My máme pokoj růžovo-zelenej a už bych to nejradši vyměnila:)) Za nějakej víc neutrál asi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ještě že tu "lítá" tolik inspirace;-). U holek bude šedo-oranžovo, sama jsem zvědavá, jestli se to za chvíli neomrzí. Ale nějakou barvu jsem jim tam musela dát... A u vás je to moc krásné, zeptej se holek;-).

      Vymazat
  9. Já bych vůbec nevěděla, jakou barvu bych měla pro vymalování bytu vybrat. Jsem proto ráda, že jsme s manželem přenechali malování bytu malířům, kteří tomu rozumí mnohem víc než my, což nám dokázali pěkně vymalovanými stěnami :-) .

    OdpovědětVymazat
  10. My jsme měli doma kvůli malování velké debaty. Přišlo mi, že se manželka zbláznila, protože chtěla každý pokoj vymalovat jinými barvami. Vůbec si nedokážu představit, jak by to vypadalo a ona podle mě taky ne. Snažil jsem se najít kompromis, ale na nic nechtěla přistoupit, tak jsem musel slevit a nechal jsem jí, ať vybere do pokojů barvy jaké chce, ale že alespoň obývák, kuchyň a koupelna zůstanou bílé, tak souhlasila. S malíři, kterési našla zde si to u vyřešila sama a musím přiznat, že to vypadá pěkně a ona je taky spokojená, že má někde barvy :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S barvami je to veselejší! Škoda, že tu nejdou vkládat obrázky, docela by mě to zajímalo. My to po 10. letech už přemalovali a pokoj přestavěli na studentský, barvy tam ale opět hrají prim.

      Vymazat