středa 24. května 2017

Na cestě III

Den třetí - návštěvní sobota - na druhém břehu East River

 Není nad takové náhody, jako např. v NY potkat bratra, se kterým se doma neustále míjíte, nebo kamarádku, kterou jste skoro rok neviděli. A jako bonus i kamaráda, který se sem před rokem za prací přistěhoval.





Jeden z klubů ve Williamsburgu (Brooklyn), který jsme si při odpolední procházce prošli.



Vpravo budova sekretariátu Spojených národů od Le Corbusiera, Oscara Niemeyera a Wallace K. Harrisona z r. 1953. Pozemek na stavbu, která měla původně stát v Queens, věnovala rodina Rockefellerů a stejně tak předvybrala i architekta. S touto stavbou pronikl do NY tzv. internacionální styl.

Budava MetLife (dříve PanAm) patří k jedněm z těch, které newyorčanům k srdci nepřirostly. V době své dostavby, v roce 1963, byla největší komerční administrativní budovou na světě. Za jejím střízlivým vzhledem stáli uznávaní architekti Walter Gropius (někdejší ředitel Bauhausu ve Výmaru) a Pietro Belluschi.

Grand Central Station - hlavní nádraží




3 komentáře:

  1. Náhody neexistujú:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem dnes tak šťastný, protože Bůh to pro mě udělal poté, co jsem prošel těžkými časy s jinými poskytovateli půjček a nic nefunguje, chystal jsem se ztratit svou víru a naději, ale stále musím stát pevně a jít za tím, co hledám. Dnes jsem šťastný, protože mě Bůh nasměroval k nejlepší úvěrové společnosti a poté, co jsem je kontaktoval, jsem ničeho nelitoval a moje touha byla splněna a byla mi dána uvedená částka, o kterou jsem žádal (300 000,00 USD), peníze byly vyplaceny do můj účet po dvou týdnech rozhovorů se společností a oni mě nestresovali ani mě netrápili bolestí hlavy při získávání této půjčky od nich, ostatní členové mé rodiny a přátelé, které jsem jim nasměroval, všichni také dostali svou půjčku, miloval bych vás kontaktujte pedroloanss@gmail.com. a získejte svou půjčku rychle, a to je bezpečné a rychlé, vy, kteří ztrácíte naději, víru a vše, co máte, jen ve jménu získání půjčky a nic nevyjde, vsaďte se, že pokud zkusíte tohoto muže jménem Pedro Jerome, budete nikdy ničeho nelitujte a vaše žádost o půjčku bude schválena a bude vyplacena přímo na váš bankovní účet, takže si pospěšte a kontaktujte rychlou odpověď na WhatsApp +1-8632310632. požádejte o jakýkoli typ půjčky a bude vám poskytnuta. Přeji Vám to nejlepší

    OdpovědětVymazat
  3. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat