úterý 13. května 2014

Kávová pauza

Někdy člověk vidí trochu červeně...
Tak aspoň krátká poobědová pauza se staronovým přírůstkem do kuchyně, kávovarem.
A s novým číslem Art + Antiques, tentokrát mimořádně výživným. Vždycky se těším, až ho rozbalím. I když mi to někdy trvá dýl.
A kouskem něčeho pro mlsný jazyzýček.
Pěkné úterý všem!


9 komentářů:

  1. To je ale parádně naládová fotka. Hned mám chuť si udělat kafe v našem (taktéž červeném.) přístroji a do něčeho pěkného se začíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, teď večer už to na kafe nejspíš nevypadá, ale pěkně si počíst, to snad ještě jo! Hezká den, Iri!

      Vymazat
  2. S těma pryskyřníkama opatrně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prudce jedovatý, což? Ale pivoňkám to nevadí a děti to naštěstí nejedí;-). Ale jsou krásné!

      Vymazat
  3. Klári ten hrnek.... Můj největší favorit! A snad brzy na viděnou....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, musíme se domluvit. Příští týden?

      Vymazat
  4. U mně pressem začíná každý den, kávovar v červené vypadá moc hezky! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, u mne také. A většinou i odpoledne... Je to zatím dlouhodobá výpůjčka, ale já to umím ocenit;-).

      Vymazat
  5. Teda ten červený kávovar je nádherný.....a přeji hodně pohodových chvilek u kávy!!!!

    OdpovědětVymazat