pondělí 22. dubna 2013

Bezplenkový

Tak tohle je má první, opravdu opravdická a placená zakázka. Kalhotky pro maminku, jejíž miminko je "bezplenkové". Metodou pokus-omyl a s přispěním návodu na šikulíci.cz vzniklo šest snadno sundávacích fleecových kalhotek. Akorát se bojím toho, že pro tohle letní počasí nebudou kvůli materiálu použitelné. Ale ten si přinesla maminka sama. Třeba bude stát o další - letní verzi;-).

Tady jsou. Jako modelka zapózovala má panenka z dětství. Dostala jsem ji v pěti letech k svátku, byla jsem tehdy nemocná a ležela u babičky v posteli. Původně to byl chapeček v modré teplákovce, ale já si tak strašně přála holčičku (jakou měla kamarádka), že jsem ji okamžitě převlíkla a pojmenovala tím pro mě nejkrásnějším jménem Renatka. Vždycky jsem pro ty holčičky měla slabost;-).






Žádné komentáře:

Okomentovat