neděle 16. března 2014

Denisce

Po víc než dlouhé pauze a ve velmi provizorních podmínkách jsem zase jednou usedla k šití. Těšila jsem se, i když střih mě v poslední fázi poněkud potrápil a čelo se mi hodně rosilo. Ale je hotovo!!!
Deni, všechno nejlepší!


Střih podle Bellet (Marina Quilt), látky z kolekce Spring Promise od Any Davis (loňská kolekce) a smaragdová jednobarevka.


Zapínání tašky magnetické, uvnitř kapsička na mobil a tužky. Samozřejmě bez toaletky by to nešlo;-).

A jeden záběr dovnitř - v dnešních mizerných světelných podmínkách!



12 komentářů:

  1. To je naaaaaaaaaadhera!!! Moc se na ni těším !!! Jsi strašně šikovná, švagřičko. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za to čekání by to chtělo minimálně ještě jednu;-).

      Vymazat
  2. Moc pěkná...a krásně sladěné látky. E.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jedna věc z dlouhého seznamu "musím udělat" odškrtnuta. Teď těch 150 dalších;-).

      Vymazat
  4. Je krásná. Mám ji právě rozešitou, vlastně teď část vypáranou a už se mi do ní nechce, tato mi nějak dává zabrat, i když já nejsem moc kabelkový typ na šití. Raději ty deky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám své strašáky ve skříni, na jednoho se právě chystám. Ale když mě ty kabelky baví asi nejvíc, na něco většího se stále chystám... Však ty Tvoje deky ale stojí za to!

      Vymazat
  5. Moc se povedla! Hezká kombinace látek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to nějak samo. Ráda kupuju z jedné kolekce, oni to ti návrháři promýšlejí za nás;-). Posílám spoustu pozdravů do jarní Anglie!

      Vymazat
  6. Nádhera !!!! Moc krásná taška .... Marki

    OdpovědětVymazat