pátek 7. června 2013

Rozrůstáme se

Oh hello! Vítejte u nás!
Může za to H., kterému tímto děkuji. Nevím, jestli na ně narazil jen tak náhodou a chtěl si je dopřát pro sebe, nebo znal kritický stav u nás v kuchyni, nebo mi prostě četl myšlenky, ale tento kup se mu opravdu vydařil. Ostatně, není to poprvé. Řeč je tentokrát o židličkách. Jedna nám odešla nedávno, nevydržela nápor mojí váhy a málem zapříčinila neštěstí, další je třeba pro návštěvy. Naše rodina se rozrostla natolik, že u oblíbeného kafe v kuchyni už někteří musí postávat.
Tohle je ovšem skvost. Poctivá česká výroba (doufám, že nekecám a někdo mi třeba řekne víc). Trochu retro (60. léta). Na sezení víc než pohodlná. A hned 2x. Přijďte si posedět! ;-)

Skvělá k našim původním!

A tady kousek naší kuchyně. Zařizovalo se s pár korunami v kapse. Původní židle, až na tu jednu, slouží stále.




Jen ten lustr si žije vlastním životem. Prý byl krátký drát...


25 komentářů:

  1. Takový lustr si pamatuji od mojí tety! Je úžasný a ty židličky jsou dokonalé, včetně toho kulatého stolu. Moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, lustr mám ráda. Ještě je dost často vidět. Mám pocit, že některým věcem čas neuškodil. Díky!

      Vymazat
  2. Krása...jak já miluju staré věci...mají ducha, mají vnitřní krásu...prostě jsou úplně jiné, než věci právě koupené...opravdu krásný interiér...a s penězi a zařizováním...bez nich si to člověk vlastně užije naplno, s nimi nemusí tolik přemýšlet a dát do toho sebe:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak. I když much bych tu viděla dost. Židle potřebují nový potah, na který se chystám už rok (a nemůžu najít tu správnou retro a pevnou látku), na stole se místy odlepuje dýha (co by člověk chtěl za 300,-), ale na druhou stanu tyhle nedokonalosti aspoň ukazují, že se tu opravdu bydlí a kuchyň není jen na okrasu.

      Vymazat
  3. NÁDHERNÁ kuchyň! Stůl, židle, lustr.. Ten závěsnej system je bezva nápad. Perfektní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ani jsem netušila, že vzbudím takový ohlas. Police ve výklenku jsou trochu z nouze ctnost, když nebyla žádná skříňka a přebýval výklenek po dveřích;-). Ale osvědčilo se to dokonale.

      Vymazat
  4. To je krása ... máte nádherné bydlení! Moc se mi líbí ten výklenek na ukládání nádobí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale budem letos měnit, o poschodí níž. Taky někdy přidám fotky, až se odvážím...
      Výklenek a závěsný Ikea systém - nejlepší věc. Na nic nesedá prach, vše je po ruce a permanentně v běhu.

      Vymazat
  5. Paráda, kuchyňa jedna báseň!!! Staré s novým je naj kombinácia:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to staré prostě máme rádi. Část dědíme (a nemáme to srdce vyhodit), sem tam neodoláme a sbíráme, někdy i od popelnic. Pšt;-).

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Díky, už mi chybí jen ten vermikompostér;-). Dnes na něj přišla řeč a snad bude!

      Vymazat
    2. Jee, to ho asi budeš mít dřív než já:))

      Vymazat
    3. To né, bude až do nové kuchyně a tam se teprve zazdívají rozvody. Takže to vidím tak, že žížaly ubytujem až v zimě.

      Vymazat
  7. Wou...vydarene a dokonale zladene pa,pa andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, moje (nejen) šicí bohyně se ocitla na mé stránce. Chodím pravidelně nakukovat. Děkuji za pochvalu!

      Vymazat
  8. Krásné bydlení... a ty židle...úžasné! Dávám do svých oblíbených. Hezký den. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Moni!... Koukám, že taky zrovna jedeš na bezinkové vlně;-)

      Vymazat
  9. No vidíš, já věděl, že se k vám budou hodit!

    OdpovědětVymazat
  10. Na pár korun v kapse to vypadá jako z ikea katalogu, moje gusto! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, pár korun jsme nechali i v Ikea;-). Kuji!

      Vymazat
  11. Krása! Staré, nové, přesně moje gusto :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To je krása! Milujem retro v kombinácii s modernou a Tebe sa to podarilo zladiť bezchybne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, děkuji. Ale není to jen moje zásluha! V této rodině je estétu spousta, tak když se dají všechny nápady dohromady...

      Vymazat