středa 6. února 2013

Žlutá na náš stůl

Většina vašich blogových příspěvků je o jaru, některé o lásce. Možná už to jaro cítíte ve vzduchu. Já ještě moc ne - jednak se ven moc nedostanu, jednak mám rýmu. Ostatně, bacily se u nás nějak přemnožily. Takže bojujem. Na řadu kromě odpočinku (opět) přišel zázvor. Ale věděli jste, že podle čínské medicíny by se měl pít zázvor uvařený a bez citrónu a medu? V době nemoci se má totiž tělo prohřívat, citrusy jej však ochlazují. Stejně tak je tomu i u čerstvé zeleniny a ovoce. Naopak, prospívá například skořice (ne kůra, pouze větvičky). Bránou zimních nemocí údajně nejsou nos a ústa, ale kůže. Takže rada závěrem - hlavně nohy v teple! ;-)



PS: Ale mně ten zázvor stejně nejvíc chutná s citronem a medem. Tak aspoň kapku. ;-)
PS2: Přišla nová Marina (teda Bellet Fabrics), tak už koukám, do čeho se pustím. Že by konečně?

6 komentářů:

  1. Taky koumám, co bych ušila.... Jo a Klári, uvidíme se zítra, že jo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala jsem ti na FB. Ale u nás je to teď takové horší, bojím se šíření bacilů (hlavně na Emičku).

      Vymazat
  2. U nás řádily bacily v minulém týdnu:( Tak ať vás brzy opustí!
    Mně časopis také dorazil, tak také vymýšlím a přemýšlím do čeho se pustím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tohle je zima nezima... Časopis super, budu muset na nákup látek;-).

      Vymazat
  3. Krasne fotky!!!marinu sice nemam,ale stale pokukujem že si konečne objednam!zazvory čaj pijem len s medom a davam tam aj citron,musim to napravit!a prajem skore uzdravenie...ada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, myslím, že Vy Marinu ani nepotřebujete. Já jako absolutní začátečník bez důkladného návodu nedám ani ránu... Ty kulaté polštářky nemají chybu. A ložnice je krásná!

      Vymazat