pátek 24. května 2013

Za odměnu

S Johankou nacvičujeme spaní bez plenek. Začíná se dařit. A protože mám zrovna vytažený stroj, dostane Johanka za odměnu peněženku. Po penízcích touží už dlouho a látku si vybrala sama. Taky jí neodolala. ;-)

Bellet design pro časopis Marina



PS: Samozřejmě, že mi v poslední zatáčce došla spodní nit. Jsem nenapravitelná, vždycky se zapomenu podívat.

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ještě vychytat drobné nedostatky. Ale Johance se líbí, to je hlavní;-).

      Vymazat
  2. Ta je krásná,moc povedená. Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi, taková romantická. Vymýšlím, jaké uplatnění bych pro ni našla já. Na šití je to rychlovka.

      Vymazat
  3. Krásná peněženka. A Johanka je šikulka!

    OdpovědětVymazat
  4. Jak někde vidím/slyším slova jako plenka, bez plenek, nočník, na noc - odcházím/omdlévám, toho mám doma dost!
    Ale dobře že tady jsem udělala výjimku,
    peženěnka nejlepčí,
    látka překrásná
    a ten zip - nemám slov, všívačka dovnitř, neumím, závidím.
    Se tu přijdu dneska podívat aspoň ještě 11krát ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad Tě nezklamu, raději jsem přihodila další věc, aby ses tu neunudila k smrti;-). A zip - napoprvé se zapotíš, ale přijdeš na to, že je to brnkačka. Mimochodem, vůbec ty tvé tašky nestíhám sledovat, jedeš (šiješ) jak torpédo!!! Ale parádně.

      Vymazat
  5. Je pěkná, dokonale ušitá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ale k té dokonalosti má daleko. Nějak se mi zdá, že v návodu chybí pár kroků, tak jsem trochu experimentovala.

      Vymazat
  6. ok, je mi sice 32, takže pohyb bez plenek se dá celkem předpokládat (a nejen v noci), ale toto je peněženka snů. těch nejveselejších. kdyby mně někdo takovou slíbil třeba za to, že stáhnu spotřebu sojových řezů a mil, stal by se ze mne kokoabstinent. zaručeně. krásná, johanka bude nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))). Jen doufám (a nejspíš marně), že to na Janku taky tak bude fungovat. Přemýšlím, čeho bych se se byla ochotna vzdát. To je oříšek...

      Vymazat
  7. Holky, kuju, hezký víkend všem!

    OdpovědětVymazat