úterý 30. dubna 2013

Pracně ručně

Stává se z toho tradice. Muzeum umění pravidelně pořádá workshopy tvorby knih, aby si všichni mohli na vlastní kůži vyzkoušet, že řemeslo není žádná legrace. Ba naopak, je to fuška. Spocená jsem byla už půl hodiny po začátku, a to do konce zbývalo ještě několik hodin. V závěru se ale každý usmívá, protože poctivou prací dosáhl kýženého výsledku. Posuďte sami.


První ručně svázanou knihu (onu s růží) jsem vytvořila před více jak dvěma lety, když mi Janka ještě vesele plavala v bříšku. Dostala ji na památku. Původně jsem jí tam chtěla psát denní záznamy, ale moc na to psaní nejsem;-), tak si účel určí časem sama.
Druhou knihu s klopou, nebo spíš deník, jsem vyrobila v sobotu za doprovodu Inky. Svými úsměvy okouzlovala všechny spolubojovníky. Za čtyři hodiny nebylo co dělat:-)... Látka, kterou jsem knihu potahovala byla původně vyšívaná růžičková, ale mě se víc líbil její abstraktní rub. Dovnitř přijde opět věnování, tentokrát Ince k jejím půlročním narozeninám...
A co příště?

4 komentáře:

  1. No, teda - klobouk dolů, páteř ohnout až k zemi.
    Madam,
    vy se činíte!!!
    A ta věnování dětem ... asi vás brzy zkopíruju.
    Klári,
    krásné to máš!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, díky. A Roso, matko(!), prosím neohýbat, ještě by mohlo rupnout v zádech. Cvičení s dětmi stačí! A navíc, kam bych se pak musela ohnout já - při Tvé multi-produkci!?

    OdpovědětVymazat